Известие

Collapse
No announcement yet.

как да си втвърдя окачването отзад без да променям височината-156SW

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как да си втвърдя окачването отзад без да променям височината-156SW

    За 156ца комбЕ, фейс става дума....
    Идеята е, че се наложи, да си сложа по 1.5см фланци и отзад и сега гумите ми опират при големи неравности и с повече от 50кг зад Б-колоната....целта е, да се втвърди малко окачването, за да не кляка толкова колата, но не искам да променям височината...
    какви са опциите?


    Едната очевидно е нивомат... не-мерси
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  • #2
    Двойно действащи газови амортисьори с автоматично регулиране на височината или иначе казано спортни аморстисьори Кони спорт
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      да не почне, да подскача, като с койлове....че онова няма окротяване...
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
        За 156ца комбЕ, фейс става дума....
        Идеята е, че се наложи, да си сложа по 1.5см фланци и отзад и сега гумите ми опират при големи неравности и с повече от 50кг зад Б-колоната....целта е, да се втвърди малко окачването, за да не кляка толкова колата, но не искам да променям височината...
        какви са опциите?


        Едната очевидно е нивомат... не-мерси
        А ти с какъв размер гуми караше? Помня некви бая ми ти гуми беше сложил.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Ами... не знам Гадното подскачане идва по принцип от много твърди пружини и меки амортисьори.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            215/45/17, стандарта за 17ки....
            Дам...един кони кит ще ми дойде добре...дано не друса много с него и дано спре, да търка, че иначе вежди, бояджии....кофти рал'та...



            така...друга тема, от де да зема кеш за кони спорт..
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #7
              Красьо на неговата ей така сложи фланци и 18-ки и му стържеше, като той е и с червен Eibach . После забележи! Сложи 4 FK спортната серия и до там Седи и не мърда оная кола.

              Така... пестиш от закуски и си готов
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                ем...добре, ако някой друг има предложения, да мята...
                явно, че има вариант да се размина с обръщането на веждите...


                мерси на включилите се

                ама пружини не ща...и без това минавам на някои места едвам сега с предния лип...
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  215/45/17, стандарта за 17ки....
                  Дам...един кони кит ще ми дойде добре...дано не друса много с него и дано спре, да търка, че иначе вежди, бояджии....кофти рал'та...



                  така...друга тема, от де да зема кеш за кони спорт..
                  Дам гумите са си екстра. Да не са се посмачкали пружините или да си слагал некви спортни, що на SW пружините задните не са като на другите 156ци.
                  FK не препоръчвам, пълен боклук са за мен.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    нищо не съм барал по окачването, стоковица си е...просто се изнесоха много гумите...ама няма как...
                    с тва брембо голям филм...
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #11
                      Подходи различно - сложи 215/40/17
                      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                      Comment


                      • #12
                        гумите ми са на няма и година...тегавина става да ги превъртам сега...
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #13
                          Махаш фланците и какъв проблем излиза?амортисьори по дълги са решението но какви и от къде ...?
                          Амбицията е последното убежище на неудачника

                          Comment


                          • #14
                            Ако махна фланците всичките, не мога да си сложа предните джанти...ако махна фланците, задните, стъкпката отпред ми става 3см по-голяма от задната....което е кофти
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #15
                              На против,смятам,че заради брембото си сложил допълнително фланци нали,тези 3 см едвали се забелязват с просто око.Проста физика колега по-широката следа на двигателните колела е по-добре.Та спомена нещо негативно за коиловер амартисорите,ще споделиш ли наблюденията си върху тях,че сам метнал око на едни в ибея.
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment

                              Working...
                              X